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portada Experiments in Economics: Decision Making and Markets (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
400
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9789813235809
Categorías

Experiments in Economics: Decision Making and Markets (en Inglés)

John D Hey (Autor) · Wspc · Tapa Dura

Experiments in Economics: Decision Making and Markets (en Inglés) - John D Hey

Libro Nuevo

$ 266.53

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Experiments in Economics: Decision Making and Markets (en Inglés)"

This book provides the most important publications of John D Hey over his almost 50-year career in academia, concentrating primarily on his publications in the field of experimental economics. This is a field that has grown dramatically over the last 30 years, and John D Hey has contributed significantly to its growth and development. The papers included in this volume cover the whole range from individual decision making, both static and dynamic under risk and uncertainty, through games, bargaining and auctions, to markets. The author has contributed in all these fields, and has pioneered much new methodology.

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El libro está escrito en Inglés.
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