Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Elementary Teachers' Perceptions of Science, Technology, Engineering, and Mathematics Education in K-5 Schools: A Research Study (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
196
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
28.0 x 21.6 x 1.1 cm
Peso
0.47 kg.
ISBN13
9781542596961
Categorías

Elementary Teachers' Perceptions of Science, Technology, Engineering, and Mathematics Education in K-5 Schools: A Research Study (en Inglés)

Debbie B. Owens (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Elementary Teachers' Perceptions of Science, Technology, Engineering, and Mathematics Education in K-5 Schools: A Research Study (en Inglés) - Owens, Debbie B.

Libro Nuevo

$ 48.56

$ 74.71

Ahorras: $ 26.15

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 53 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Elementary Teachers' Perceptions of Science, Technology, Engineering, and Mathematics Education in K-5 Schools: A Research Study (en Inglés)"

This is a research study to explore how elementary teachers feel about integrating STEM educztion into their classrooms. Although the school district website provided some useful and relevant information about the STEM program, the skill competencies of the K-5 teachers and the challenges they faced in implementing the STEM curriculum was unknown. The researcher conducted a descriptive case study with a sample of 12 elementary teachers purposefully selected from a pool of K-5 teachers from two area schools focused on the teachers' perceptions of STEM education, their competencies, and professional development. Data collection consisted of interviews, document analysis, and field notes. The researcher analyzed data using the qualitative method. Findings from the study suggested that (a) teachers had different perceptions of STEM education based on prior experience, (b) most teachers lacked confidence in their knowledge and abilities to effectively integrate STEM, (c) teachers felt a need for STEM hands-on training and professional development, and (d) teachers did not have enough time, leadership, and proper guidance to integrate STEM effectively. The findings have broad implications for the field of educational technology and future research. The researcher recommends skilled STEM leadership that can drive curriculum development, as well as teacher preparation that supports STEM programs.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes