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portada Don't Read After Dark (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
88
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 0.5 cm
Peso
0.12 kg.
ISBN13
9781393964599

Don't Read After Dark (en Inglés)

Larry Brasington (Autor) · Larry Brasington · Tapa Blanda

Don't Read After Dark (en Inglés) - Brasington, Larry

Libro Nuevo

$ 16.19

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  • Estado: Nuevo
  • Quedan 65 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Don't Read After Dark (en Inglés)"

Larry Brasington's latest book, Don't Read After Dark: Lovecraftian Stories, is a collection of spooky stories set in different time periods, from the days of ancient knights, to World War II, to modern times. You will be mesmerized by these takes of soliders fighting off the worst Nazi plan ever, researchers exploring a freshly discovered village that no one knew existed, a homicide detective trying to solve the creepy murder of an elderly womand, a college student trying to support the crazy research of his mentor and professor. In the tradition of the infamous supernatural fiction writer, H.P. Lovecraft, these stores will fascinate and thrill you. Just don't read them after dark.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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