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portada Digital merchandising in the light of consumer protection rules (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
72
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.4 cm
Peso
0.12 kg.
ISBN13
9786207503551
Categorías

Digital merchandising in the light of consumer protection rules (en Inglés)

Amanda Marques Almeida Da Silva (Autor) · Our Knowledge Publishing · Tapa Blanda

Digital merchandising in the light of consumer protection rules (en Inglés) - Marques Almeida Da Silva, Amanda

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Digital merchandising in the light of consumer protection rules (en Inglés)"

Merchandising is an advertising technique characterised by offering products or services to the consumer market without the explicit characteristics of an advertisement. Recently, the use of merchandising on social networks has been observed, especially through advertising on public profiles (accounts or IG). Despite the popularisation of merchandising, the Consumer Defence Code (CDC), precisely in art. 36, contains the principle of mandatory identification of the advertising message. The great challenge in this area is to distinguish the authentic use of products and services by social media profiles from the sponsored use of products or services posted on profiles for advertising purposes. With its interdisciplinary nature, this book is of great relevance to legal and marketing professionals, as well as to anyone looking to use social networks as a means of marketing. It is also of great interest to consumer users, so that they have a vision of current marketing, are aware of the rules that provide protection against offensive advertising and realise that they are great potential advertisers.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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