Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Differentiating Instruction for Learners with Special Needs: An Anthology (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
356
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.4 x 20.3 x 1.9 cm
Peso
0.70 kg.
ISBN13
9781793506443

Differentiating Instruction for Learners with Special Needs: An Anthology (en Inglés)

Birnbaum, Barry W. (Autor) · Cognella Academic Publishing · Tapa Blanda

Differentiating Instruction for Learners with Special Needs: An Anthology (en Inglés) - Birnbaum, Barry W.

Libro Físico

$ 222.33

$ 342.04

Ahorras: $ 119.71

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 52 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Differentiating Instruction for Learners with Special Needs: An Anthology (en Inglés)"

Differentiating Instruction for Learners with Special Needs: An Anthology provides future educators with a compelling collection of articles that explore special education, differentiated instruction, and universal design for learning. The text helps readers better understand how to work with children who are exceptional in the general classroom and how to apply strategies for teaching them in an inclusive environment.The anthology is divided into three distinct parts. The readings in Part I address special education and the law, and feature discussions regarding laws that impact students with disabilities, the emergence of special and inclusive education in the United States, and perspectives on IQ, ability, and eugenics. Part 2 focuses on differentiated instruction. Readers engage with articles about role-playing in an inclusive classroom, technology as a differentiated instruction tool, peer mediation, assessment to enhance student learning, and more. In the final part, readers further develop their understanding of universal design for learning (UDL). The articles address how to assist students with reading disabilities, the three-block model for UDL, and how to help English language learners cultivate greater literacy.Featuring contemporary research and approaches, Differentiating Instruction for Learners with Special Needs is an ideal supplementary resource for courses and programs in education, especially those with focus on special education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes