Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Decentering the Researcher in Intimate Scholarship: Critical Posthuman Methodological Perspectives in Education: 31 (Advances in Research on Teaching) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
248
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781787546363
Categorías

Decentering the Researcher in Intimate Scholarship: Critical Posthuman Methodological Perspectives in Education: 31 (Advances in Research on Teaching) (en Inglés)

Kathryn Strom (Autor) · Emerald Publishing Limited · Tapa Dura

Decentering the Researcher in Intimate Scholarship: Critical Posthuman Methodological Perspectives in Education: 31 (Advances in Research on Teaching) (en Inglés) - Kathryn Strom

Libro Nuevo

$ 182.65

$ 365.31

Ahorras: $ 182.65

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Decentering the Researcher in Intimate Scholarship: Critical Posthuman Methodological Perspectives in Education: 31 (Advances in Research on Teaching) (en Inglés)"

"Intimatescholarship" refers to qualitative methodologies, such as self-study and autoethnography, that directly engage the personal experience, knowledge, and/or practices of the researcher(s) as the focus of inquiry. While intimate scholarship offers entry points into non-binary thinking by blurring the line between researcher/researched, much work in this genre continues to reinforce a humanist "I". In this volume, we ask what happens when the researcher in forms of intimate scholarship is decentered, or is considered as merely one part of an entangled material-discursive formation.Chapters in this volume highlight ways that researchers of teaching and teacher education can advance conversations in education while exploring theories with an ontological view of the world as fundamentally multiple, dynamic, and fluid. Drawing on a range of methods, authors "put to work" post human, non-linear, and multiplistic theories and concepts to disrupt and decenter the "I" in intimate methodologies. Also featured in this volume are conversations with leading post human scholars, who highlight the possibilities and challenges of decentering the researcher in intimate scholarship as a practice of social justice research.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes