Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Creative Teaching: An Approach to the Achievement of Educational Objectives (Routledge Revivals) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
128
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780815369035
N° edición
1

Creative Teaching: An Approach to the Achievement of Educational Objectives (Routledge Revivals) (en Inglés)

S. Howard Nicholls; Audrey Nicholls (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Creative Teaching: An Approach to the Achievement of Educational Objectives (Routledge Revivals) (en Inglés) - S. Howard Nicholls; Audrey Nicholls

Libro Nuevo

$ 36.14

$ 72.28

Ahorras: $ 36.14

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 25 de Julio y el Martes 06 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Creative Teaching: An Approach to the Achievement of Educational Objectives (Routledge Revivals) (en Inglés)"

In their highly successful practical guide, Developing a Curriculum, Howard and Audrey Nicholls provided a basic guide to curriculum planning for both practising and prospective teachers. In this second volume, originally published in 1975, some of the ideas outlined there at an elementary level are developed, with the aim of encouraging and guiding the development of ‘custom built’ curricula. Grasping the fundamental ideas and concepts of curriculum development is one problem for teachers, translating them into practice is another, and this book will go a long way to solving both problems. The development of justifiable and purposeful curricula for the particular pupils he is teaching is a primary task for any teacher, as is the modification of these curricula as circumstances and ideas change and the teacher forms his assessment of pupils’ needs and progress. The theoretical background to be taken into account when arriving at general curricular decisions is considered throughout, and groups, aids, organisation, records and assessment are all treated as essential items for the curriculum planner. Nor is the final problem, which the theorists often neglect, forgotten, namely that of implementing modifications or innovations once the curriculum has been created.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes