Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Creating and Negotiating Collaborative Spaces for Socially‐Just Anti‐Bullying Interventions for K‐12 Schools (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
442
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.3 cm
Peso
0.61 kg.
ISBN13
9781681237244

Creating and Negotiating Collaborative Spaces for Socially‐Just Anti‐Bullying Interventions for K‐12 Schools (en Inglés)

Osanloo, Azadeh F. ; Reed, Cindy ; Schwartz, Jonathan P. (Autor) · Information Age Publishing · Tapa Blanda

Creating and Negotiating Collaborative Spaces for Socially‐Just Anti‐Bullying Interventions for K‐12 Schools (en Inglés) - Osanloo, Azadeh F. ; Reed, Cindy ; Schwartz, Jonathan P.

Libro Nuevo

$ 100.30

$ 200.61

Ahorras: $ 100.30

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Creating and Negotiating Collaborative Spaces for Socially‐Just Anti‐Bullying Interventions for K‐12 Schools (en Inglés)"

A volume in New Directions in Educational Leadership: Innovations in Research, Teaching, and Learning Across the United States, schools face the daunting issue of confronting the widespread effects of bullying, which threaten the physical, emotional, and intellectual well‐being and development of youth. Creating and Negotiating Collaborative Spaces for Socially‐Just Anti‐ Bullying Interventions for K‐12 Schools is a theoretically and empirically grounded edited volume that describes practical ways to address bullying at both systemic and individual levels. Central to the scope of the book is a diversity‐focused approach to assessing and conceptualizing discrimination and bullying among marginalized youth, such as LGBTQ, mixed race, gifted and talented, and special needs populations. Interspersed with concrete, real‐life examples, each chapter in the volume expands on the multiple dimensions of bullying as well as research‐backed anti‐bullying interventions. The book advances previous literature by addressing contemporary issues in bullying. Special topics include teacher‐to‐student bullying, cyberbullying, restorative justice practices, and assessment of attitudes toward addressing bullying.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes