Compartir
Conceptualizing and Contextualizing Higher Education With Chinese Characteristics: Ontological and Epistemological Dimensions (Perspectives on Rethinking and Reforming Education) (en Inglés)
Jian Li; Xudong Zhu (Autor)
·
Springer
· Tapa Dura
Conceptualizing and Contextualizing Higher Education With Chinese Characteristics: Ontological and Epistemological Dimensions (Perspectives on Rethinking and Reforming Education) (en Inglés) - Jian Li; Xudong Zhu
$ 217.19
$ 334.14
Ahorras: $ 116.95
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 29 de Julio y el
Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Conceptualizing and Contextualizing Higher Education With Chinese Characteristics: Ontological and Epistemological Dimensions (Perspectives on Rethinking and Reforming Education) (en Inglés)"
This book provides a fresh and unique overview of the modernization and internationalization of Chinese higher education, focusing on Chinese higher education from 1949 to 2018. It presents the Ontological Positivism Model (Conceptualization-Explicit-Formal-Share), concentrating on concepts of Chinese higher education.The book is intended for scholars and researchers in the field of comparative higher education, administrators and stakeholders in education management and graduate students majoring in higher education.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.