Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Cognitive and Affective Perspectives on Immersive Technology in Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
368
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 1.9 cm
Peso
0.85 kg.
ISBN13
9781799832515

Cognitive and Affective Perspectives on Immersive Technology in Education (en Inglés)

Zheng, Robert Z. (Autor) · Information Science Reference · Tapa Blanda

Cognitive and Affective Perspectives on Immersive Technology in Education (en Inglés) - Zheng, Robert Z.

Libro Nuevo

$ 205.23

$ 410.46

Ahorras: $ 205.23

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Cognitive and Affective Perspectives on Immersive Technology in Education (en Inglés)"

Immersive technology as an umbrella concept consists of multiple emerging technologies including augmented reality (AR), virtual reality (VR), gaming, simulation, and 3D printing. Research has shown immersive technology provides unique learning opportunities for experiential learning, multiple perspectives, and knowledge transfer. Due to its role in influencing learners' cognitive and affective processes, it is shown to have great potential in changing the educational landscape in the decades to come. However, there is a lack of general cognitive and affective theoretical framework to guide the diverse aspects of immersive technology research. In fact, lacking the cognitive and affective theoretical framework has begun to hamper the design and application of immersive technology in schools and related professional training. Cognitive and Affective Perspectives on Immersive Technology in Education is an essential research book that explores methods and implications for the design and implementation of upcoming immersive technologies in pedagogical and professional development settings. The book includes case studies that highlight the cognitive and affective processes in immersive technology as well as the successful applications of immersive technology in education. Featuring a wide range of topics such as curriculum design, K-12 education, and mobile learning, this book is ideal for academicians, educators, policymakers, curriculum developers, instructional designers, administrators, researchers, and students.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes