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portada Broadcast Pharmaceutical Advertising in the United States: Primetime Pill Pushers (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
168
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.0 cm
Peso
0.26 kg.
ISBN13
9781498539531

Broadcast Pharmaceutical Advertising in the United States: Primetime Pill Pushers (en Inglés)

Janelle Applequist (Autor) · Lexington Books · Tapa Blanda

Broadcast Pharmaceutical Advertising in the United States: Primetime Pill Pushers (en Inglés) - Applequist, Janelle

Libro Nuevo

$ 88.37

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  • Estado: Nuevo
  • Quedan 72 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Broadcast Pharmaceutical Advertising in the United States: Primetime Pill Pushers (en Inglés)"

How often do we stop to recognize what pharmaceutical advertisements are telling us? Broadcast Pharmaceutical Advertising in the United States: Prime Time Pill Pushers engages with this question to include how pharmaceutical companies are shaping the meaning of drug interventions for individuals and the ways in which pharmaceutical advertisements frame issues of identity and representation for patients and health care. Such issues highlight how patients are being framed as consumers in these advertisements, which then permits the commodification of health care to be celebrated. Such a celebration has strong ideological implications, including definitions of "the good life," patient agency, and the role of DTCAs in such depictions. By defining and discussing medicalization, pharmaceuticalization, and commodity fetishism, this book introduces how the term "pharmaceutical fetishism" can act as a means for describing the commodification of brand-name pharmaceutical drugs, which, via advertising and promotional culture, ignores large-scale production and for-profit motives of "big pharma."

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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