Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Aprovecha esta PREVENTA
portada Belonging in Higher Education: Perspectives and Lessons From Diverse Faculty (Diverse Faculty in the Academy) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032451176
N° edición
1

Belonging in Higher Education: Perspectives and Lessons From Diverse Faculty (Diverse Faculty in the Academy) (en Inglés)

Hartlep Nicholas D.,Strayhorn Terrell L.,Bonner Ii Fred A. (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Belonging in Higher Education: Perspectives and Lessons From Diverse Faculty (Diverse Faculty in the Academy) (en Inglés) - Hartlep Nicholas D.,Strayhorn Terrell L.,Bonner Ii Fred A.

Libro Físico

$ 200.49

$ 400.98

Ahorras: $ 200.49

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Belonging in Higher Education: Perspectives and Lessons From Diverse Faculty (Diverse Faculty in the Academy) (en Inglés)"

Belonging in Higher Education: Perspectives and Lessons from Diverse Faculty illuminates autoethnographic stories of belonging in higher education in the United States. Chapter counter/stories are contributed by African American, Asian American, Latinx American, Indigenous American, and BIPOC individuals who work in diversity-related positions in the Academy. Chapters are written by faculty who work in different institutional contexts such as Predominantly White Institutions (PWIs), minority-serving institutions (MSIs) like Historically Black Colleges and Universities (HBCUs), and institutional types such as community colleges, teaching-focused, and research-focused institutions. Chapter authors represent a range of diversities, coming from a variety of inter- and transdisciplinary backgrounds in terms of their fields of study and research foci, including Education, Psychology, Sociology, and Gender Studies. The counter/narratives in the book celebrate diverse experiences and offer unique and useful insights about how to foster what foreword author, Michael Eric Dyson, refers to as, "deep belonging," particularly for those who have been ostracized, marginalized, or expelled while working in higher education. This critical volume is essential reading for researchers, faculty, administrators, and graduate students in Education, Sociology, Psychology, Student Affairs, African American Studies, and Asian American Studies. Additionally, it offers crucial insights for individuals who are key stakeholders in foregrounding policy that centers belonging for diverse faculty.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes