Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Awakening to Educational Supervision: A Mindfulness-Based Approach to Coaching and Supporting Teachers (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
140
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.0 cm
Peso
0.36 kg.
ISBN13
9781538141175

Awakening to Educational Supervision: A Mindfulness-Based Approach to Coaching and Supporting Teachers (en Inglés)

Steve Haberlin (Autor) · Stephen P. Gordon (Prefacio de) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Dura

Awakening to Educational Supervision: A Mindfulness-Based Approach to Coaching and Supporting Teachers (en Inglés) - Haberlin, Steve ; Gordon, Stephen P.

Libro Físico

$ 117.64

$ 180.98

Ahorras: $ 63.34

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 63 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Martes 23 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Awakening to Educational Supervision: A Mindfulness-Based Approach to Coaching and Supporting Teachers (en Inglés)"

This book introduces mindfulness as an approach for enhancing the supervision of teachers and teacher candidates. Drawing on empirical research and the welcoming of mindfulness in public school classrooms, the author makes the case for embracing mindfulness methods as a way to become more conscious of supervisory practices and "less reactive" and to enhance regularly enacted tasks, such as classroom observations, conference, and foster relationships and developing collegiality. In contrast to traditional models of supervision, the author reframes supervision as a present moment experience in which unlimited possibilities exist. Awakening to Educational Supervision: A Mindfulness-Based Approach to Coaching and Supporting Teachers provides specific techniques and exercises, such as mindfulness breathing and meditation, mindful walking, mindful note-taking, and deep listening, that can be embedded in supervision routines and practices. Additional notions furthering the mindful supervision approach are also addressed, including the role of intuition, mindfulness in relation to ethical and moral action within supervision, and mindfulness as a way to further building community among school stakeholders.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes