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portada Applications of Neuromarketing in the Metaverse (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
300
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
25.4 x 17.8 x 2.2 cm
Peso
0.86 kg.
ISBN13
9781668481509
Categorías

Applications of Neuromarketing in the Metaverse (en Inglés)

Gupta, Monika ; Shalender, Kumar ; Singla, Babita (Autor) · IGI Global · Tapa Dura

Applications of Neuromarketing in the Metaverse (en Inglés) - Gupta, Monika ; Shalender, Kumar ; Singla, Babita

Libro Físico

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Reseña del libro "Applications of Neuromarketing in the Metaverse (en Inglés)"

The metaverse is opening new avenues of opportunities for product manufacturers as well as service providers; due to this, further study on the scope and challenges that the application of neuromarketing in virtual worlds faces across different disciplines and business segments is required. The immense growth potential currently untapped in the metaverse domain can be taken to a different level altogether with the help of neuromarketing applications. Applications of Neuromarketing in the Metaverse discusses brand positioning among the target market in the virtual world through the application of neuromarketing principles and techniques. The book also explores consumer behavior and decodes their physiological and psychological responses in the metaverse domain with the help of tools and technologies used in neuromarketing. Covering key topics such as media, virtual reality, and branding, this premier reference source is ideal for industry professionals, marketers, business owners, managers, researchers, academicians, scholars, practitioners, instructors, and students.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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