Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada An Empty Curriculum: The Need to Reform Teacher Licensing Regulations and Tests (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
160
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 15.5 x 1.8 cm
Peso
0.41 kg.
ISBN13
9781475815665

An Empty Curriculum: The Need to Reform Teacher Licensing Regulations and Tests (en Inglés)

Sandra Stotsky (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Dura

An Empty Curriculum: The Need to Reform Teacher Licensing Regulations and Tests (en Inglés) - Stotsky, Sandra

Libro Nuevo

$ 132.26

$ 203.48

Ahorras: $ 71.22

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "An Empty Curriculum: The Need to Reform Teacher Licensing Regulations and Tests (en Inglés)"

Teachers cannot teach what they do not know. This country has tolerated a weak licensing system for prospective teachers for decades. This weak system has been accompanied by an increasingly emptier curriculum for most students, depriving them of the knowledge and skills needed for self-government. An Empty Curriculum: How Teacher Licensure Tests Lead to Empty Student Minds makes the case that the complete revision of the licensing system for prospective and veteran teachers in Massachusetts in 2000 and the construction of new or more demanding teacher licensing tests contributed significantly to the Massachusetts "education miracle." That "miracle" consisted of enduring gains in achievement for students in all demographic groups and in all regional vocational/technical high schools since 2005--gains confirmed by tests independent of Massachusetts policy makers. The immediate purpose of this book is to explain what Massachusetts did in 2000 to strengthen its teacher licensing and re-licensing system to ensure that all teachers could teach to relatively strong K-12 standards. Its larger purpose is to suggest that development of strong academic standards in all major subjects should be followed by complete revision of a state's teacher licensing system, not, as has been the case for several decades, the development of K-12 student tests--if this country wants to strengthen public education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes