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portada Aid and Power in the Arab World: IMF and World Bank Policy-Based Lending in the Middle East and North Africa (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.3 cm
Peso
0.33 kg.
ISBN13
9781349303243

Aid and Power in the Arab World: IMF and World Bank Policy-Based Lending in the Middle East and North Africa (en Inglés)

J. Harrigan (Autor) · H. El-Said (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Blanda

Aid and Power in the Arab World: IMF and World Bank Policy-Based Lending in the Middle East and North Africa (en Inglés) - Harrigan, J. ; El-Said, H.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Aid and Power in the Arab World: IMF and World Bank Policy-Based Lending in the Middle East and North Africa (en Inglés)"

This book looks at the provision of finance in the Middle East and North Africa (MENA) by the IMF and World Bank in return for economic liberalization, exploring the political motivations of funding and geo-politics in recipients. The effectiveness of funding is questioned, with evidence from four MENA countries.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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