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portada Advertising & Marketing Law: Cases & Materials, 4th Edition. Volume 2 (Chapters 9-17) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
412
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 2.1 cm
Peso
0.95 kg.
ISBN13
9781790833627

Advertising & Marketing Law: Cases & Materials, 4th Edition. Volume 2 (Chapters 9-17) (en Inglés)

Eric Goldman (Autor) · Rebecca Tushnet (Autor) · Independently Published · Tapa Blanda

Advertising & Marketing Law: Cases & Materials, 4th Edition. Volume 2 (Chapters 9-17) (en Inglés) - Tushnet, Rebecca ; Goldman, Eric

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Advertising & Marketing Law: Cases & Materials, 4th Edition. Volume 2 (Chapters 9-17) (en Inglés)"

This is a casebook on advertising and marketing law. Due to the length of the book, we have broken the book into 2 volumes. This is the order page for Volume 2. The book's table of contents: Volume 1PrefaceChapter 1: OverviewChapter 2: What is an Advertisement?Chapter 3: False Advertising OverviewChapter 4: DeceptionChapter 5: Omissions and DisclosuresChapter 6: Special Topics in Competitor LawsuitsChapter 7: Consumer Class ActionsChapter 8: False Advertising Practice and RemediesVolume 2Chapter 9: Other Business TortsChapter 10: CopyrightsChapter 11: Brand Protection and UsageChapter 12: Competitive RestrictionsChapter 13: Featuring People in AdsChapter 14: PrivacyChapter 15: PromotionsChapter 16: The Advertising Industry Ecosystem-Intermediaries and Their RegulationChapter 17: Case Studies in Food and DrugsWhile we've done our best to make the hard copy version of the book useful to you, the hard copy is missing some key features, such as an index and color images. Therefore, if you would like a PDF version of the book to complement your hard copy version, just email a copy of your purchase receipt for the hard copy to Professor Goldman (egoldman@gmail.com) and he will email you a PDF at no extra cost.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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