Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada A Passion for Flying: 50 Years in the Cockpit (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2015
Idioma
Inglés
N° páginas
160
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781473845640

A Passion for Flying: 50 Years in the Cockpit (en Inglés)

Tom Group Captain Eeles (Autor) · Pen & Sword Aviation · Tapa Blanda

A Passion for Flying: 50 Years in the Cockpit (en Inglés) - Tom Group Captain Eeles

Libro Nuevo

$ 18.94

$ 29.14

Ahorras: $ 10.20

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 12 de Agosto y el Miércoles 21 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "A Passion for Flying: 50 Years in the Cockpit (en Inglés)"

Group Captain Tom Eeles served in the RAF for 44 years and totaled over 8000 hours of flying in twenty-eight different aircraft types. Tom entered RAF College Cranwell in 1961 and gained his RAF wings in 1963. His first posting was to No 16 squadron flying the Canberra. Its role as a light bomber squadron was primarily nuclear strike, with a secondary role of conventional ground attack by day and night. 16 Squadron was deployed to Kuantan, Malaya. In July 1966 and on loan to the Senior Service, Tom reported to RNAS Lossiemouth for a swept wing conversion course on the Hunter before starting the Buccaneer Operational Flying Course. After 65 hours in the Buccaneer he was posted to 801 NAS, HMS Victorious. In 1969 he joined 736 Naval Air Squadron which was responsible for training courses for RAF aircrew converting to the Buccaneer. He moved to 12 Squadron based at RAF Honington. Their task was to provide a maritime strike/attack capability and a nuclear strike capability in support of the UK National Plan. 1975 saw a move to 79 Squadron flying the Hunter. After a spell at the RAF Staff College, Tom became staff officer responsible for all aspects of fast jet advanced flying training on the Hawk at Valley and multi engine advanced flying training at Finningley. In 1983, selected to command 237 OCU, again flying the Buccaneer at Lossiemouth.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes