Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada A Handbook of Corporate Communication and Public Relations (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
480
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780415648271
N° edición
1

A Handbook of Corporate Communication and Public Relations (en Inglés)

Oliver Sandra (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

A Handbook of Corporate Communication and Public Relations (en Inglés) - Oliver Sandra

Libro Físico

$ 67.64

$ 133.08

Ahorras: $ 65.44

49% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 23 de Julio y el Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "A Handbook of Corporate Communication and Public Relations (en Inglés)"

A bold addition to existing literature, this book provides an excellent overview of corporate communication. Taking an interdisciplinary approach, it offers readers the in-depth analysis required to truly understand corporate communication, corporate strategy and corporate affairs as well as the relevant public relations issues. With a refreshing new approach to this topic, the authors challenge reductionist views of corporate communication, providing persuasive evidence for the idea that without an organizational communication strategy, there is no corporate strategy. Written by an impressive list of international authorities, the text is well illustrated with contemporary case studies, drawing out the most pertinent best-practice outcomes of theoretically based applications. Its four sections cover: national communication international communication image, identity and reputation management the future for corporate communication theory and practice. This is an essential one-stop reference for all academics, practitioners and students seeking to understand corporate communication and public relations.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes