Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada A COMPARISON OF THE PERCEPTIONS AndADJUSTMENTS OF SIGHTED & VISUALLY IMPAIRED Education LEARNERS WITH RESPECT TO EMOTIONAL IQ And SOCIAL SKILLS (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Autor
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
126
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.8 cm
Peso
0.20 kg.
ISBN13
9789447844873

A COMPARISON OF THE PERCEPTIONS AndADJUSTMENTS OF SIGHTED & VISUALLY IMPAIRED Education LEARNERS WITH RESPECT TO EMOTIONAL IQ And SOCIAL SKILLS (en Inglés)

C. Miya (Autor) · C.Miya · Tapa Blanda

A COMPARISON OF THE PERCEPTIONS AndADJUSTMENTS OF SIGHTED & VISUALLY IMPAIRED Education LEARNERS WITH RESPECT TO EMOTIONAL IQ And SOCIAL SKILLS (en Inglés) - Miya, C.

Libro Nuevo

$ 31.75

$ 63.51

Ahorras: $ 31.75

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "A COMPARISON OF THE PERCEPTIONS AndADJUSTMENTS OF SIGHTED & VISUALLY IMPAIRED Education LEARNERS WITH RESPECT TO EMOTIONAL IQ And SOCIAL SKILLS (en Inglés)"

According to UNESCO (1972), education fosters the intellectual growth, emotional growth, social development, aesthetic development, appreciative development, and spiritual development of pupils.This fundamental principle was reaffirmed by the International Commission on Education for the Twenty-first Century of UNESCO in the year 1996. Over the last several decades, educators, particularly those who have been working in the field since the start of the twentieth century, have shifted their focus to put a larger importance on the social components of education. According to their point of view, learning is a process that continues throughout one's whole life and enables adaptation on all levels (cognitive, emotional, social, and spiritual). Because of this, it is very necessary to focus equal emphasis on the holistic development of educators throughout their whole careers, but notably in the pre-service years of their professions. According to the International Commission on Education for the Twenty-first Century - UNESCO, 1996, the four primary pillars of education that are responsible for shaping a person throughout the course of their lifetime are "learning to know, learning to do, learning to live together, and learning to be."

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes