Compartir
The Five-Module Call Center Training System (en Inglés)
Robert Villegas
(Autor)
·
Createspace Independent Publishing Platform
· Tapa Blanda
The Five-Module Call Center Training System (en Inglés) - Villegas, Robert
$ 12.57
$ 20.96
Ahorras: $ 8.38
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 13 de Agosto y el
Martes 27 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "The Five-Module Call Center Training System (en Inglés)"
This book is designed to assist the Call Center Supervisor in upgrading the skills of his Call Center Representatives. Call Center Representatives are important because they are the only point of contact you're your customers. They must know the company's quality assurance standards and be able to represent the company well. They often make the difference between a customer with a problem resolved and a customer who will not come back. Giving proper answers, having the proper attitude and tone of voice are, therefore, of utmost importance for the company. This booklet will take the Supervisor and employee through a systematic training regimen that will teach the basic methods for ensuring that the representative understands and uses correct rebuttals and skills with the customer. The Supervisor documents thoroughly all activities and results in order to ensure that the representative is thoroughly trained and understands the job.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.